Thursday, February 27, 2014

Perbezaan Tone Excel dengan Telco Lain


www.BisnesToneExcel.AsiaBisnes Apa ni..?

Tone Excel telah menandatangani perjanjian pada Feb. 2010 dengan Tune Talk untuk membuat affiliate program dan perlancaran program secara rasmi pada April 2010.

Apa beza Tone Excel dengan Telco Lain.?
Telco lain, apabila mereka menjual simkad & topup, mereka akan berikan keuntungan kepada wholeseller/distributer/retailer sahaja dan akhirnya barulah sampai ketangan pengguna tapi pengguna tak dapat pun keuntungan tersebut. 

Apa yang Tone Excel lakukan...
Tapi Tone Excel telah mengubah sedikit konsep ini dan memberikan keuntungan tersebut terus kepada pengguna. Tiada orang tengah diperlukan.

Tut tut tut... Tone Excel sudah berumur 4 tahun,

dan pengguna terkini sudah melebihi 300,000 orang.

Marilah kita mengambil Peluang ini..

Target market: 30 juta!
 

Dalam program affiliate ini, telah terbukti ramai memperolehi pendapatan beribu ringgit, malahan berpuluh ribu ringgit setiap bulan semakin meningkat. Sesiapa yang menyambar peluang di peringkat ini, akan mula merasakan kelebihan menjadi pengguna simkad ToneExcel.

Ketahuilah, apabila lengkap kitaran gelombang besar ini berlaku sepenuhnya target 30 juta, anda sendiri boleh mengagak apa yang akan berlaku...renung renunglah.

Cumanya ia mengambil masa beberapa tahun, baru kita dapat merasakan bahawa ianya merupakan satu gelombang besar.

Saya cadangkan anda sambar peluang ini, SEKARANG. .

PS. Jika anda belum lagi menyertai program affiliate Tone Excel ini, dan berminat untuk mendapatkan hasil sepenuhnya dari penggunaan telefon bimbit anda dan keluarga anda, 

sila Sms/Call saya. 010-7987296

Hanya bermodalkan RM100 seumur hidup. Boleh kekalkan nombor lama anda.

No comments:

Post a Comment